Half november verschijnt bij Carrera Culinair: 'Onze boerderij' van Yvon Jaspers
Het kookboek bij Yvons nieuwe televisieprogramma Onze boerderij

Gepubliceerd op 25 oktober, 2022 om 15:33, aangepast op 5 december, 2022 om 13:59

Op de biologische boerderij van bevriende boer Gijsbert in Loenersloot zet Yvon haar eerste schreden als boerin. De plek waar haar jerseykoe Suus en kalfje Truus al staan. Haar laatste aanwinst: drie varkentjes. Ze zet er in het voorjaar haar camper (uit Onze Boerderij in Europa) neer, maakt een kampvuur, een comfortabel zitje en ziedaar: haar boerenbasecamp is een feit. Stap-voor-stap en met de hulp van alle (Boer Zoekt Vrouw-)boeren in haar netwerk gaat Yvon aan de slag met vee, landbouw en alles wat bij een klein boerenbedrijf hoort. Met alles wat ze van haar landje haalt maakt ze meer dan 60 heerlijke gerechten die jij nu thuis ook kan maken!

Auteur: Yvon Jaspers

Yvon Jaspers werd bekend als gezicht van 'Het Klokhuis' en presenteert diverse tv-programma's waaronder de kijkcijferhit 'Boer zoektvrouw'. Daarnaast schreef ze columns voor Margriet en VIVA en heeft ze de kinderboekenserie 'Ties & Trijntje' geschreven. Ook is ze meer dan dertien jaar actief als ambassadeur van het Ronald McDonald Kinderfonds,waarvoor ze het kookboek Spaghetti aan het plafond heeft uitgebracht.

Boeken
Yvon Jaspers - Onze boerderij
Yvon Jaspers

Het kookboek bij Yvons nieuwe televisieprogramma Onze boerderij